-
Rólunk
- Rólunk
- Bevezetés
- Miért DiGi
- Tanúsítványaink
-
Szabályzat
- Minőségi Politika
- Felhasználási feltételek
- RoHS megfelelőség
- Visszatérési folyamat
-
Források
-
Szolgáltatásaink
- Minőségi garancia
- Fizetési Mód
- Globális Szállítás
- Szállítási díjak
- GYIK
Visszatérési folyamat
Termék visszaküldési politika
Minden termék 100%-ban új és eredeti, hivatalos csatornákból származik, alapértelmezés szerint nem lesznek minőségi problémák. Az ügyfelek nem térhetnek vissza semmilyen árucikkhez, hacsak nem kaptak előzetes hozzájárulást a DiGi Electronics HK Limited-től. Ha nem tudja, hogyan járjon el, kérjük, lépjen kapcsolatba az utólagos ügyfélszolgálattal. Minden visszaküldött tétel a vásárló saját kockázatára és költségére kerül visszaküldésre, és a vásárlónak biztosítatlanul, az eredeti csomagolásban kell elküldenie. A vásárló felelős a tétel DiGi Electronics HK Limited-hez való visszaküldéséért és az ilyen visszaküldések kézbesítési bizonyítékának biztosításáért. Megfelelő óvintézkedéseket kell tenni a „statikusan érzékeny” minősítésű tételek esetében.
A visszaküldéseket az invoice dátumától számított 30 napon belül kell lebonyolítani, az eredeti csomagolásban kell lenniük, és eladható állapotban kell lenniük.
A DiGi Electronics HK Limited jogosult saját belátása szerint 30% -os újraárusítási díjat felszámítani a visszaküldött „nem kívánt” vagy „rosszul megrendelt” termékek számlájának értékéből (minimum költség 50 dollár).
A DiGi Electronics HK Korlátozott kifejezetten fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja a rendelés vagy a visszatérés lemondását a következő tételek esetében:
- Az áruk nem kerülnek értékesítésre és nem kerülnek kiszállításra a DiGi Electronics HK Limited által;
- A termékek eredeti csomagolása és a szállítmány címkéje megsérült.
- A szállítási idő több mint 30 nap, amely a szállítási dátumtól függ;
- Elveszítette a kiállított számlát
- A termékeket a vásárló használta, kivéve a szerves hibákat.
- A termékminőséghez hozzájáruló problémák közé tartoznak, de nem korlátozódnak a balesetekre, a visszaélésekre, a ésszerűtlen használatra, a helytelen használatra, az áramellátási problémákra, a termék használati útmutatójának figyelmen kívül hagyására, a termékek tárolására és/vagy telepítésére, a szükséges megelőző karbantartás elvégzésének elmulasztására, a normál elhasználódásra, természeti katasztrófákra, tűzre, árvízre, háborúra, erőszakos cselekményekre vagy bármilyen hasonló eseményre; a nem-DiGi Electronics HK Limited személyzet vagy nem-DiGi Electronics HK Limited által jogosult személyek megbízása, javítása vagy támogatása, a termék feldolgozása vagy viszonteladása, valamint a nem-DiGi Electronics HK Limited által biztosított termékek használata miatt keletkezett problémák.
Visszatérítési politika
A DiGi Electronics HK Limited támogatja az eredeti fizetési mód visszatérítését a felhasználó eredeti fizetési módja szerint.
Ha a vállalati felhasználó visszatérítést kér, és az nem egyezik meg az eredeti fizetési számlával, akkor az eredeti, hivatalos pecséttel ellátott dokumentumot be kell nyújtani, és a kérelmet az ellenőrzés és jóváhagyás után kezelik.